29 de juny 2022

El robatori estrany

 


Un dia normal, jo l'Enric i el meu amic Marc, estàvem pujant per anar a casa meva (la veritat és que jo havia convidat en Marc a casa i ell vivia a Palafrugell) quan de sobte, me n'adono de perquè estic caminant, si els meus pares em podrien haver vingut a buscar en cotxe. No vaig fer gaire cas d'aquella estranya cosa i vam continuar pujant i parlant amb en Marc.
 
Quan vam ser a dalt, em vaig adonar que no tenia les claus i que em tenia que colar a casa. Vaig pensar que podria provar una altra manera per entrar. Aquesta manera era pujar per una rampa que hi ha al costat del garatge i després baixar. 
 
Quan estàvem a davant del garatge vam veure un lladre que estava fent el mateix que jo havia pensat. En Marc i jo, la veritat és que no vam fer res, vam obrir la porta del davant de casa (que casualment ja estava oberta) i el vam començar a seguir tranquil·lament. 
 
El lladre va entrar a casa després de nosaltres que, per cert, ja sabia que l'estàvem seguint, però no va fer-nos cas. Va entrar a casa com si res. Nosaltres també vam entrar i el lladre es va dirigir cap al taller, òbviament nosaltres el vam seguir. 
 
Quan ja estàvem a prop vam sentir uns crits molt forts que venien del taller, ens hi vam apropar corrents i vam veure la Marina (que no en tinc ni idea de què hi feia allà) que tenia lligat el lladre amb dos taràntules a les mans i amb escorpins als peus. El lladre estava cridant molt i molt fort que el deixés anar perquè els quatre animals l'estaven picant. Li vam dir a la Marina què estava fent en allà i ens va contestar que... I en aquell moment em vaig despertar.
 
Sincerament, espero que aquest somni no es faci mai realitat.

10 comentaris:

  1. Enric, m'encanta, es molt i molt original, gràcies per compartir-lo amb mi!! Marina

    ResponElimina
  2. Gràcies per incloure'm en la teva historia. Se m'ha fet estrany el que passava, però amb el final, tot queda justificat i queda molt bé.
    Molt original, felicitats!
    Marc C

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si és que ha sigut un somni que fa temps que vaig tenir, a mi també s'em va fer estrany

      Elimina
  3. Enric, m'ha agradat molt!
    Sobretot el mètode per reduir i agafar el lladre! .... Prenc nota, jeje.
    M'encanta llegir els teus contes!
    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per aquest comentari!

      Elimina
  4. Caram Enric, aquest lladre segur que no tornarà mai més! 🤗 Felicitats a l'escriptor-somniador!

    ResponElimina
  5. Felicitats Enric !! Continua escrivint contes que ho fas molt bé !!

    ResponElimina
  6. Caram ha resultat que la Marina és l'heroïna dels teus somnis!
    Un somni amb un final feliç. Molt bé Enric i, segueix escrivint...

    ResponElimina